Kurs z zakresu obsługi aplikacji Asseco Wapro
Dla kogo adresowany:
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych, studentów, firm i instytucji pragnących uzyskać kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi aplikacji Asseco Wapro
Cel kursu:
Przekazywanie wiedzy i umiejętności oraz wyrobienie odpowiednich postaw i zachowań umożliwiających skuteczne przygotowanie i prowadzenie dokumentacji w prowadzeniu i zarządzaniu firmą przy użyciu kilku aplikacji Asseco Wapro.
Dlaczego warto zapisać się na kurs:
Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętności uczestnicy kursu będą biegle posługiwać się aplikacjami Asseco Wapro. Dodatkowym atutem jest uzyskanie certyfikatu z tego oprogramowania.
Program kursu:
1. WF MAG – ćwiczenia z dokumentów magazynowych, sprzedaży detalicznej, dokumentów handlowych, kartoteki asortymentów, inwentaryzacji, bilansu otwarcia, przedstawianie faktur i inne.
2. WF BeST - ćwiczenia z klasyfikacji rodzajowej środków trwałych, z możliwością jej uzupełniania, wyposażenie (podstawowe dane: nr inwentarzowy, miejsce użytkowania, osoba odpowiedzialna, cena, ilość, charakterystyka ), przypisanie elementu wyposażenia do zdefiniowanej grupy/kategorii, amortyzacja (możliwość prowadzenia niezależnej amortyzacji bilansowej i podatkowej),
3. WF GANG – ćwiczenia z założenia nowej firmy w systemie, konfiguracja parametrów firmy, tworzenie struktury organizacyjnej, założenie i obsługa kalendarza, wprowadzenie danych kartotekowych (kartoteki firmy, systemu, osobowa), modyfikacja danych kartotekowych, wprowadzenie nieobecności, naliczenie pierwszej listy płac, obsługa umów cywilno-prawnych,
4. WF CRM – ćwiczenia z zarządzania relacjami z klientami WF-CRM, Dodawanie nowego terminu, planowanie spotkań w terminarzu, tworzenie wyjazdów służbowych, spotkań, dodawanie kontrahentów, dodawanie nowej osoby kontaktowej, dodawanie nowej relacji, edytowanie relacji, dodawanie nowej notatki, edytowanie notatki, dodawanie nowego pliku (np. załącznika do spotkania służbowego).
5. WF FAKTURKA – ćwiczenia z wystawień i ewidencji dokumentów sprzedaży - Faktur VAT, rachunków, paragonów, faktur korygujących.
Również ćwiczenie z kartotek klientów - gromadzenie podstawowych danych o odbiorcach.
Rejestr dokumentów handlowych (faktur, rachunków, paragonów, korekt), rejestr przelewów.
Wykaz umiejętności będących przedmiotem kształcenia:
W wyniku realizacji programu kształcenia uczestnik kursu z zakresu obsługi aplikacji Asseco Wapro powinien:
1. tworzyć dokumenty magazynowe, dokumenty handlowe, przygotować sprzedaż detaliczną, kartoteki asortymentów, inwentaryzacji, bilansu otwarcia, przedstawianie faktur i inne w aplikacji WF Mag,
2. rozpoznawać aplikację do wykonania rozwiązania problemu,
3. przeprowadzać sprawnie klasyfikację rodzajową środków trwałych, z możliwością jej uzupełniania, wprowadzić i wyszukać w programie WF Best wyposażenie,
4. zakładać nową firmę w systemie, dokonać konfiguracji parametrów firmy, jej struktury organizacyjnej,
5. założyć i obsługiwać kalendarz, wprowadzać dane kartotekowe, akta osobowe, umowy, prowadzić czas pracy w programie WG Gang,
6. tworzyć zarządzanie relacjami z klientami WF-CRM jako opcji w programie WF Mag,
7. tworzyć fakturę sprzedaży w różnych konfiguracjach.
Organizacja zajęć:
Zajęcia odbywają się w budynku PWSZ im. S. Pigonia w Krośnie, ul. Wyspiańskiego 20, 38-400 Krosno, sali komputerowej nr 08
Czas trwania kursu: 10 godzin
Koszt kursu : 100 zł dla studentów PWSZ im. S. Pigonia w Krośnie
Koszt kursu: 130 zł dla pozostałych uczestników
Wymagane dokumenty:
• Wypełniony formularz rekrutacyjny
• Potwierdzenie wpłaty na konto:
Niepubliczny Ośrodek Dokształcania przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie
Rynek 1
38-400 Krosno
nr konta 04 1240 4764 1111 0000 4865 3172
Tytułem: Kurs z zakresu obsługi aplikacji Asseco Wapro
Termin składania podań – do 20 stycznia 2020 roku
na adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, ul. Rynek 1 z dopiskiem – Kurs z zakresu obsługi aplikacji Asseco Wapro
Pytania w sprawie uruchomienia kursu można kierować telefonicznie pod numerem 13-43-755-60
Składanie podań w Sekretariacie Zarządzania, przy ul. Wyspiańskiego 20 (Turaszówka).